وي تقسيم بازار،هدف گيري دربازار و جايگاه يابي دربازار را از جمله مراحل بازاريابي هدفدار ذکر کرد.
مقدم دربخش ديگري از سخنان خود با عنوان شناخت رسانه هاي پنهان و تاثيرکارکنان فروش توردر برنامه هاي تبليغاتي و نحوه انتقال پيام درتبليغات گردشگري تصريح کرد:عاملان فروش و کارکنان مهمترين رسانه دفاتر خدمات مسافرتي هستند.
وي با بيان اينکه براساس تحقيقات حفظ مشتريان قديمي به مراتب سودمندتر از جذب مشتريان جديد است تصريح کرد:تبليغات دهان به دهان از سوي مشتريان راضي تاثير زيادي درجذب مشتريان جديد دارد.
مقدم افزود:يکي از عمده ترين عوامل انتخاب دفتر خدمات مسافرتي توسط مشتريان جديد راهنمايي مسافران قبلي است./105
انتهای پیام/