کارکنان فروش تور رسانه‌هاي پنهان هستند

به گزارش ميراث آريا(CHTN)مقدم استاد دانشگاه در کارگاه آموزشي يک روزه مشتري مداري و معرفي مقاصد سفر که با همکاري دفتر برنامه ريزي آموزشي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري و شرکت خدمات مسافرتي مارکوپولو برگزار شده بود درسخنراني خود با موضوع شناخت بازار هدف و تعيين جايگاه ، روش‌هاي بازاريابي را براي حاضران تشريح کرده و سه روش بازاريابي يکسان،تفکيکي و متمرکز را توضيح داد.

وي تقسيم بازار،هدف گيري دربازار و جايگاه يابي دربازار را از جمله مراحل بازاريابي هدفدار ذکر کرد.

مقدم دربخش ديگري از سخنان خود با عنوان شناخت رسانه هاي پنهان و تاثيرکارکنان فروش توردر برنامه هاي تبليغاتي و نحوه انتقال پيام درتبليغات گردشگري تصريح کرد:عاملان فروش و کارکنان مهمترين رسانه دفاتر خدمات مسافرتي هستند.

وي با بيان اينکه براساس تحقيقات حفظ مشتريان قديمي به مراتب سودمندتر از جذب مشتريان جديد است تصريح کرد:تبليغات دهان به دهان از سوي مشتريان راضي تاثير زيادي درجذب مشتريان جديد دارد.

مقدم افزود:يکي از عمده ترين عوامل انتخاب دفتر خدمات مسافرتي توسط مشتريان جديد راهنمايي مسافران قبلي است./105

انتهای پیام/

کد خبر 1387112652